تعداد بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 2024 21 June
با شرکت در انتخابات به خانه نشینی نخبگان پایان دهیم

آیین گشایش ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در نی ریز، روز پنجشنبه ۳۱ خرداد با حضور جمعی از مردم در گلزار شهدا با ادای احترام به شهدای امنیت و جنگ تحمیلی آغاز شد.

سخنرانان این مراسم احد جمالی معاون سابق استانداری‌های فارس و قم و غلامرضا شعبانپور مسئول شورای هماهنگی اصلاحات در شهرستان نی ریز بودند.

در ابتدا غلامرضا شعبانپور گفت: وظیفه ما حضور در انتخابات روز جمعه است تا انتخاب با رای قاطع مردم رقم بخورد و شاهد شادی و دلگرمی مردم و شادابی و نشاط اجتماعی و سیاسی باشیم.

وی ادامه داد: انتظار نمی‌رفت دکتر پزشکیان را در عرصه انتخابات ببینیم و با تاسف باید گفت در چند سال گذشته کاری شده که چهره‌هایی امثال آقای پزشکیان از حضور در عرصه‌های اجرایی داخلی و خارجی محروم شوند.

او افزود: وظیفه ما این است که دلسردی‌های افکار عمومی را که بوی ناامیدی می‌دهد از بین ببریم و آن‌ها را پای صندوق بیاوریم. این اشتباه است که بگوییم در گذشته آمدیم و نتیجه‌ای نگرفتیم.

شعبانپور خاطر نشان کرد: اگر قرار است در‌های بسته باز شود و به خانه نشینی نخبگان پایان دهیم تا براساس عقلانیت و درایت کار کنند باید در روز جمعه حضور به هم رسانیم. هرچه آیه یاس بخوانیم در زمین کسانی بازی کرده‌ایم که مملکت را به این روز رساندند.

در ادامه مهندس احد جمالی گفت: ما میخواهیم مدیر ارشد اجرایی کشور را انتخاب کنیم رئیس جمهوری که سیاست داخلی و خارجی را باید مدیریت کند.

احد جمالی افزود: مدیر باید چگونه باشد؟ مدیریت خارج از ارتباط با دنیا امکان پذیر نیست. با ذهن بسته نمی‌شود مدیریت کرد. مدیریت با گروه اندک و این افکار امکان پذیر نیست.

معاون سابق استاندار قم گفت: مردم کارد به استخوانشان رسیده. یک حقوق بگیر در سال ۱۳۹۶ حقوقش معادل ۱۵۰۰ دلار بوده و با حقوق امروزی حقوقش معادل ۲۵۰ دلار است. یعنی به یک ششم کاهش یافته است. قشر آسیب پذیری که راه در آمد دیگری ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط و فساد‌هایی که وجود دارد مردم رغبتی برای انتخابات ندارند که علت آن این است که مردم در همه مسائل جلوتر از ما بودند، ولی همه فشار‌ها روی آن‌ها بود.

او افزود: امیدواریم خروجی صندوق‌ها به نفع مردم باشد. /*

منبع: تولیدی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها